مودم 4G قابل حمل دی-لینک مدل DWR-932M

با بسته 30 گیگ اینرنت 4 ماهه و یک عدد سیم کارت ایرانسل

از {{model.count}}
2,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توضیحات اجمالی

مودم همراه MODEM DLINK 4G M932Mمودم همراه «DWR-932M» محصول  جدید برند «دی-لینک» (D-Link) است. از این مودم برای اتصال به اینترنت  استفاده می‌شود و با استفاده از  یک سیم‌کارت می‌تواند اینترنت را در  اختیار شما قرار دهد. مودم DWR-932M  می‌تواند از استاندارد Cat4 شبکه‌ی 4G  پشتیبانی کند و حداکثر سرعت دریافت و  ارسال داده در آن به ترتیب 150 و 50  مگابیت بر ثانیه است.

مودم همراه MODEM DLINK 4G M932M

مودم همراه «DWR-932M» محصول جدید برند «دی-لینک» (D-Link) است. از این مودم برای اتصال به اینترنت استفاده می‌شود و با استفاده از  یک سیم‌کارت می‌تواند اینترنت را در اختیار شما قرار دهد. مودم DWR-932M  می‌تواند از استاندارد Cat4 شبکه‌ی 4G پشتیبانی کند و حداکثر سرعت دریافت و  ارسال داده در آن به ترتیب 150 و 50 مگابیت بر ثانیه است.
این مودم یک اتصال بی‌سیم وای‌فای (Wi-Fi) در اختیار مصرف‌کننده می‌گذارد  تا به این صورت، امکان استفاده از اینترنت فراهم باشد. استانداردهای بی‌سیم  IEEE 802.11b/g/n توسط مودم DWR-932M پشتیبانی می‌شوند و دستگاه‌های زیادی  می‌توانند با استفاده از این استاندارها به مودم شما وصل شوند. شبکه‌ی  بی‌سیم مودم توسط پروتکل‌های WPA/WPA2 حفاظت شده‌اند و فایروال داخلی مودم  از اتصال ناخواسته‌ی افراد غیرمجاز جلوگیری می‌کند.
این مودم از نوع قابل حمل یا پرتابل است و انرژی مورد نیاز آن توسط یک  باتری داخلی تامین می‌شود. باتری مودم از نوع قابل شارژ است و 2100  میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. این باتری تا 5 ساعت استفاده‌ی پیوسته را دوام  می‌آورد و بعد از آن می‌توانید با یک کابل micro USB نسبت به شارژ کردن آن  اقدام کنید.
روی مودم DWR-932M تعدادی چراغ LED وجود دارد که برای نمایش اطلاعات مورد  استفاده قرار می‌گیرد. اطلاعاتی از قبیل قدرت سیگنال دریافتی، وضعیت  وای‌فای و وضعیت SMS در اختیار کاربر قرار داده می‌شود. مودم DWR-932M برای  دسترسی داشتن به اینترنت در زمان سفر و گردش‌های شهری ساخته شده‌ است.

فروشگاه اینترنتی رندکام بوشهر مودم را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید مودم 3G و 4G اورجینال با قیمت مناسب لذت  ببرید.

                                                                                                              

مشخصات فنی

نوع اتصال بی‌سیم و باسیم

رابط اتصال اتصال بی سیم (Wi-Fi)، پورت Micro USB2.0، اسلات سیم کارت Micro

تعداد آنتن 2 عدد ( Internal LTE antenna - Internal Wi-Fi MIMO antenna (2*2))

نوع آنتن داخلی

شبکه های قابل پشتیبانی 2G, 3G, 4G

سرعت انتقال اطلاعات بی سیم تا 300 مگابیت بر ثانیه حداکثر سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت در ثانیه و آپلود ۵۰ مگابیت در ثانیه

پروتکل های امنیت بی سیم WPA/WPA2 PSK Auto (TKIP/AES)

فرکانس بی سیم 2.4 گیگاهرتز

منبع تغذیه باتری داخلی

استاندارد های بی سیم 802.11n/g/b

استاندارد های ADSL ADSL: Multi-mode, ANSI T1.413 Issue 2, ITU-T G.992.1 (G.dmt) Annex A, ITU-T G.992.2 (G.lite) Annex A, ITU-T G.994.1 (G.hs)

دکمه ها power , wps

امکانات نرم افزاری

Firewall 

DHCP 

VPN 

قابلیت QOS 

نشانگر LED 

قابلیت Port Forwarding 

امکانات مدیریتی Local and  remote access to settings through TELNET/WEB (HTTP/HTTPS) • Multilingual  web-based interface for configuration and management • Support of  D-Link Assistant application for Android and iPhone smartphones •  Firmware update via web-based interface Automatic notification on new  firmware version Saving/restoring configuration to/from file Support of  logging to remote host Automatic synchronization of system time with NTP  server and manual time/date setup Ping utility Traceroute utility  TR-069 clien

توضیحات 
  • - مدت زمان شارژدهی: تا 12 ساعت
  • - نوع باتری: لیتیوم یونی
  • -قابلیت Plug & play
  • امکان ارتقاء سیستم عامل توسط FOTA/PC remote upgrade
  • WPS Push-Button Connection

  • پشتیبانی از تمامی اپراتور های تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل، رایتل و...)


مشخصات فیزیکی

وزن 136 گرم

طول 10.70 سانتیمتر

عرض 6.20 سانتیمتر

ضخامت 1.80 سانتیمتر


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...