مودم روتر سیم کارتی دی لینک مدل Dlink-DWR-M960-LTE

مودم روتر سیم کارتی دی لینک مدل Dlink-DWR-M960-LTE

از {{model.count}}
3,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توضیحات اجمالی

مودم روتر سیم کارتی دی لینک مدل Dlink-DWR-M960-LTE مودم روتر سیم کارتی دی لینک مدل Dlink M960 به شما امکان می دهد از هر کجا به شبکه های پهن باند تلفن همراه دسترسی  داشته باشید و پس از اتصال می توانید ایمیل را بررسی کنید، وبگردی کنید  وغیره.این مودم به صورت آنلاک از سیم کارت اپراتورهای مختلف پشتیبانی میکند و با  اتصال اینترنت 3G/4G خود از طریق یک شبکه بی سیم امن و با سرعت مناسب به  کاربر اراِه میدهد.

نقد و بررسی

          مودم روتر سیم کارتی دی لینک مدل Dlink-DWR-M960-LTE    

مودم روتر سیم کارتی دی لینک مدل Dlink M960 به شما امکان می دهد از هر کجا به شبکه های پهن باند تلفن همراه دسترسی  داشته باشید و پس از اتصال می توانید ایمیل را بررسی کنید، وبگردی کنید  وغیره.
این مودم به صورت آنلاک از سیم کارت اپراتورهای مختلف پشتیبانی میکند و با  اتصال اینترنت 3G/4G خود از طریق یک شبکه بی سیم امن و با سرعت مناسب به  کاربر اراِه میدهد.

اینترنت پرسرعت

مودم DWR-960  به شما امکان می دهد به اتصال  تلفن همراه 3G/4G خود با سرعت تا 150 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود اتصال  بالا تا 50 مگابیت در ثانیه متصل شوید و سرعت مورد نیاز برای دسترسی سریع و  پاسخگو به اینترنت را به شما میدهد. به راحتی در وب گشت و گذار کنید و  موسیقی و ویدیو را از طریق اینترنت در رایانه های شخصی و دستگاه های تلفن  همراه خود پخش کنید.

اتصالات سیمی و بی سیم ایمن
DWR-960 از فایروال های دوگانه فعال (SPI و NAT) برای جلوگیری از حملات  احتمالی در سراسر اینترنت استفاده می کند. استاندارد صنعت رمزگذاری بی سیم  WPA/WPA2 شبکه بی سیم شما را ایمن نگه می دارد و ترافیک شما را ایمن نگه می  دارد و به شما امکان می دهد اتصال 3G/4G خود را بدون نگرانی از دسترسی  کاربران غیرمجاز به شبکه خود به اشتراک بگذارید.

راه اندازی و استفاده آسان
DWR-M960 را می توان به سرعت و به راحتی تقریباً در هر مکانی نصب کرد.  تقریباً از طریق هر مرورگر وب بدون نیاز به نرم افزار خاصی می توان آن را  پیکربندی کرد. این روتر امکان اتصال را حتی زمانی که خدمات پهنای باند  معمولی در دسترس نیست، فراهم می کند.

فروشگاه اینترنتی رندکام بوشهر مودم را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید مودم 3G و 4G اورجینال با قیمت مناسب لذت  ببرید.

از جمله امکانات دستگاه به صورت خلاصه تر به شرح زیر میباشد:

  • یک پورت گیگابیتی WAN 
  •  4 برابر پورت LAN گیگابیتی 
  •  یک پورت USB 2.0 برای اشتراک گذاری فایل بی سیم
  • دارای اسلات سیم کارت برای اتصال پهنای باند تلفن همراه 
  • وایرلس دو بانده با سرعت 1200 مگابیت بر ثانیه
  • سرعت LTE تا 150Mbps downlink و 50Mbps uplink
  • فایروال های دوگانه فعال (NAT/SPI)

نرخ سرعت بی سیم
300 مگابیت بر ثانیه
انتخاب نوع
سیم کارتی Lte
تعداد آنتن
4 آنتن
تعداد پورت
5 عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...